March 27, 2023

De sleutels tot succes bij beleggen in onroerend goed

3 min read

De meeste vastgoedprofessionals zakken in de eerste paar maanden nadat ze geprobeerd hebben een bedrijf op te zetten uit investeringen in onroerend goed. De truc begint met een gunstig marketingplan en vervolgens een gedisciplineerde inspanning om het marketingplan op een gelijkmatige basis uit te voeren. Er is veel meer nodig om te slagen, en in dit artikel zult u meer tips, trucs en unieke vastgoedmarketingtechnieken tegenkomen.

Is er iemand in uw stad die niet erkent dat u huizen koopt of dat u een vastgoedprofessional bent? Als dat het geval is, presteert u niet zo goed in het op de markt brengen of weergeven van informatie over investeringen in onroerend goed over uw onderneming die in onroerend goed investeert. Ik ontdek dat vastgoedbeleggers de hele tijd vertellen dat ze geen telefoontjes van verkopers ontvangen en vervolgens niet de leads ontvangen die ze nodig hebben om de zakelijke deals in onroerend goed te vinden die ze nodig hebben om de kost te verdienen. Ik zeg, verhoog de marketing en de verkopers zullen bellen. Niet alleen dat, maar als u de wereld (of in ieder geval uw gebied) afzoekt dat u probleemvastgoedbezit koopt, zult u uiteindelijk worden erkend voor wat u doet en zullen verkopers u strikt op uw reputatie bellen. dit wordt kosteneffectieve marketing genoemd.

Een makelaar in onroerend goed was een paar kalenderweken geleden in een huis-, tuin- en bouwmarkt en passeerde een paar mannen in een gangpad. Er werd een gesprek gehoord terwijl hij langsliep, ik hoorde er een zeggen: “Dat is de vastgoedman”. Nu had ik geen van die mannen ooit gekend en heb ik geen idee wie ze zijn, maar die ervaring laat me erkennen dat ik mijn zaken Real estate moet doen door de wereld te laten erkennen dat mijn bedrijf onroerend goed koopt in dat gebied. Er zijn veel manieren om het gebied te laten weten dat u in het beroep van vastgoedbelegger zit en om informatie te krijgen die mensen helpt beseffen dat u faillissementen koopt, noodlijdend onroerend goed doet, onroerend goed short sales doet en veel onroerend goed informatie heeft en ervaring om eigenschappen om te draaien. Sommige methoden zijn goedkoop en sommige zijn duurder. U zult veel dingen moeten proberen en een idee moeten krijgen van wat voor u de beste resultaten in uw regio oplevert om de telefoontjes te krijgen die u nodig heeft om onroerendgoeddeals af te handelen. Ik heb vele vormen van marketingmethoden geprobeerd voor commerciële vastgoedondernemingen van alle soorten en ben teruggekomen op een paar die consequent genoeg leads creëren om de 2 of 3 onroerendgoedposities en huizen te kopen die ik elke kalendermaand wil kopen. Ze zijn als volgt:

Geclassificeerde advertenties

De rubrieksadvertentie in de meest prominente krant in de regio is verreweg de zwaarste bron van leads voor lokale vastgoedbeleggers die ik heb vastgesteld. Ik begrijp dat het kostbaar is en ik begrijp dat er gevallen zijn waarin het geen telefoontjes genereert, maar als je door wilt gaan in de sector van het investeren in onroerend goed, plaats het dan gewoon erin en laat het staan. Wen eraan dat het deel uitmaakt van de tol van het uitvoeren van de onroerendgoedsector. U kunt ongeveer per kalendermaand uitgeven voor mijn advertentie met 4 regels en dat is het commerciële bereik. Ik zou overwegen om het 365 dagen per jaar te laten draaien om iedereen constant te laten weten dat u een vastgoedprofessional bent en dat u onroerend goed koopt in hun regio.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.